Sommarprojekt!

Vet ni vad jag har bestämt mig för? Att fixa till mitt badrum också! Jag blev så himla nöjd med köket när jag piffade till det med nya detaljer och färger så nu tar jag mig an badrummet också, tänkte jag! Min tanke är att det ska bli så sjukt stilrent som möjligt. Svart och vitt är färgerna jag vill ha, med någon grön växt som bryter av lite. Så nu håller jag på att googla runt efter badrumsinredning och kakeldekor. Det finns ju klisterlappar som man kan sätta på sitt kakel för att ordna en helt ny look på hela rummet. Dessutom kan man ju bli kreativ och göra mönster eller bara ränder. Jag har i alla fall hittat två grejer som jag vill ha nu, nu, nu!! 

badrum

badrum2

 

 

 

 

 

 

Snygga, visst?! Så himla tuffa men ändå eleganta, liksom! Nä, måste jag springa. Blev så exalterad av badrummet så jag glömde av att jag ju ska möta mamma på stan idag. Oj oj, redan en kvart sen! Vi hörs senare, hörni!

11 thoughts on “Sommarprojekt!

Leave a comment