En händelserik morgon!

Hej alla vänner!

Hur mår ni? Har ni en härlig dag såhär långt? Det vill jag ändå säga att jag också har. Dock råkade jag och Clara ut för en liten incident i morse. När vi körde till jobbet så kändes allting bara fel på bilen och vi insåg ganska snart att var dags för däckbyte. Jag har aldrig kört på ett så pass tomt däck förut och jag kan ju lova att det båda var skumpigt och lite läskigt. Däcken ville liksom inte riktigt svänga som det brukar så det var en utmaning. Hoppas bara att vi inte förstörde själva hjulen när vi körde på det tomma däcket. Men jag är i alla fall nöjd med vår reaktion, det var ju inte som Claras syrras reaktion. Haha! Ingen panik här inte, men hoppas bara inte att det blir på tok för dyrt på verkstan. Nu ska jag fortsätta med jobbet, kände att jag förtjänade en paus efter morgonens äventyr. Hörs, gullisar! ♡

Hahahahaha!
Hahahahaha!
Leave a Reply

