Mys med bästis!

bästis

Godmorgon alla finisar!

Det bästa med att bo med sin bästis är utan tvekan morgonen. Särskilt eftersom min bästis alltid går upp innan mig och brygger kaffe. I dag kom hon till och med in med det till sängen för lite skvaller och planering. Det är ju som känt midsommar i morgon och vi har lovat Elin att hjälpa henne med några grejer inför festen. Vi ska bland annat skriva ut foton på alla som ska komma för att ha som bordsplacering och en egen version av kändisleken, fast med oss gäster. Så Clara har beställt bra fotopapper från samma ställe som där jag köpte skrivpatronerna. Så det är vad vi ska syssla med idag, tror jag. Förutom att jobba och baka cakepops, förstås! Vad ska ni göra i morgon?

Vad ni än gör så hoppas jag att ni får en underbar midsommarafton! ♡

Leave a Reply

