Äntligen är helgen här!

Hej alla raringar!

Hur mår ni idag? Det är ju fredag så vad kan man faktiskt klaga på idag? Den här veckan har verkligen sniglat sig fram, känns som den aldrig ville ta slut. Egentligen är det ju inget att klaga på eftersom det som oftast är helt tvärtom, att det känns som tiden springer ifrån en. Men det har inte varit en speciellt rolig vecka, så det har inte direkt varit kul. Men nu, nu är det äntligen fredag och jag får hitta på vad jag vill om dagarna igen. I kväll ska jag dricka vin med syrran, vi hade något viktigt att prata om sa hon, så det blir spännande att se vad det är som är så viktigt. Det blir antagligen middag också, om jag får bestämma. Sen ska jag ta en välförtjänt sovmorgon i morgon innan jag ska möta upp Olivia för ett träningspass på gymmet. Sen tar jag dagarna lite som de kommer, tänker jag. Hur ser er helg ut, fina ni?

best

Leave a Reply

