Hösten på ingång!

Hej allihop!

Hur mår ni, mina sötnosar?

Jag mår faktiskt riktigt bra, trots att sommaren verkligen börjar ta farväl nu. Jag känner mig faktiskt riktigt sugen på hösten nu. Ni vet myset med hösten, tända ljus, tjocka koftor, varm choklad och filtar överallt. Det är ju faktiskt något att se fram emot. Dessutom har jag köpt en riktigt snygg höstkappa som jag ju bara vill använda nu. Den här blev det:

kappa

Fin va? Riktigt skön dessutom! Så jag vill att det ska bli så kallt så man får vira en tjock halsduk om halsen och ha ett par knähöga stövlar till!

Hur känner inför hösten?

Leave a Reply

