Sommarshopping!

Hej darlings! ♥︎

Jag hoppas att ni mår minst lika bra som jag gör just nu! Jag blir alltid såhär på sommaren, såhär sorgfri och sprallig. Egentligen finns det ju ingen riktigt grund till för förutom då att det är varmt och solen lyser lite då och då. Haha! Igår var Clara och jag på stan för att försöka hitta lite nya sommarkläder men jag hittade verkligen ingenting. Clara kom hem med hur många kassar som helst, men ingenting föll mig sådär helt i smaken. Så under kvällen satt jag och klickade hem en massa på nätet istället. För där fanns visst alla pärlor! Som min nya bikini som jag är helt förälskad i just nu:

bikini

Visst är den helt otroligt fin?!

Leave a Reply

