Att göra-listor!

att gö

Hej raringar!

Nu har jag haft det sådär mycket igen, lite för mycket faktiskt. Eller kanske inte egentligen, men jag har varit så himla o-organiserad, känner jag. Så den här morgonen har jag lagt på att skriva lista efter lista för att få koll på vad det faktiskt är som jag ska göra. Dessutom lyckades jag pricka av en av grejerna när jag pausade från list-skrivande. Köpte skrivarpatroner till skrivaren som har varit tom nu i flera veckor. Varför skjuter jag upp sånna saker? Det tar ju bara fem sekunder att beställa … Ibland blir man ju trött på sig själv, så är det ju bara. Men nu ska jag, eftersom jag har fått lite mer energi från solen, komma igång med bra och stressfria rutiner igen. Nu ska jag komma på banan igen med allt som ska göras och inte. Har ni några bra tips?

Puss och kram! ♡

One thought on “Att göra-listor!

Leave a Reply

