Soligt värre!

Hej allihop!

Åh, vad jag ÄLSKAR att vintern nu är som bortglömd. På riktigt, jag minns knappt hur det kändes att frysa så mycket som jag gjorde. Haha! Precis som jag hade glömt hur det kändes att inte frysa konstant. Underbart är det! ♥︎

somm

Men bara för att det är soligt och underbart så betyder det ju inte att vardagen helt plötsligt är en dans på rosor. Nä, det blir kanske bara lite enklare att hantera vardagens alla hinder och gupp, så att säga. Så som att jag var tvungen att lämna in bilen på bilreparation i förrgår, det gjorde inte så mycket eftersom jag fick hänga i solen med en kaffe tills de kollar igenom vad det var för fel. Det gäller ju bara att ta vara på de små sakerna som man njuter av just nu, och hålla fast i dem. Hur mår ni, kära ni? Njuter ni?

Leave a Reply

