Planerar påsken!

Hej alla kära vänner!

Idag har gått och dragit på mig en snuva tror jag. Vaknade nämligen helt täppt och svullen. Jag hoppas att det bara var för idag och att jag inte blir sjuk på riktigt, för det orkar jag inte igen. Det är ju påsk nästa helg och det ser jag verkligen fram emot. Det hålls hemma hemma hos mamma, som vanligt och vi kommer bli ett helt gäng där i år. Nu sitter jag mest och funderar över hur jag ska påskpynts här hemma. Vilka färger jag ska köpa fjädrar i och om jag ska ha något mer utöver riset. Sen måste jag ju börja inhandla godis till alla påskägg som jag ska ge bort också .. Hur firar ni påsk nästa helg?

påskr

Leave a Reply

