Livet är i rullning!

Hej raringar!

Nu är äntligen vardagen så smått igång igen. En Julia utan rutiner är ingen tillfreds Julia, men nu äntligen får man köra igång igen. Clara är helt tvärtom, haha! Hon skulle kunna leva semesterliv hela livet, men inte jag, inte. Jag tror att vi faktiskt kompletterar varandra bra på det sättet, att hon får mig att slappa och jag får henne att inte slappa. Liksom. Så hamnar vi i något härligt mellanstadium. Typ, lagom, båda två. Haha!

different

Har ni haft en underbar julledighet, ni också? Jag hoppas det! Puss! ♥︎

Leave a Reply

