Julen är nära!

tröj

Hel allesammans!

Hur har ni det? Kan ni fatta att det är jul nästa vecka? Jag känner mig ändå relativt redo för det. De flesta julklapparna är inhandlade, bara ett par stycken kvar som jag jag bara måste ta mig tid till att åka och köpa. Det har varit ganska mycket tjafs i min familj på senaste, så vi får se hur julen blir .. Jag vill bara att vissa människor i min familj ska börja vara lite .. normala och sluta tänka så himla mycket på sig själva. Som tur är så är inte hela högen dåliga för i går morse när jag skulle köra och handla så startade inte bilen. Självklart var det första jag gjorde att jag ringde min bror som kom och kollade. Visade sig att det var batteriet som dött, har säkert haft någon lampa igång sedan jag körde sist. Så vi stack hem på fika hemma hos mig och surfade runt efter billiga bilbatterier. Himla skönt att ha någon som faktiskt vet vad man ska göra i sånna situationer. Så tack, brorsan! ♥︎

Leave a Reply

