Namngivning och mys! ♥︎

Hej raringar!

Jag hoppas ni njuter lika mycket som jag av oktobermyset! Jag och klara lever nästan som ett gammalt gift par, haha! Vi har liksom våra rutiner efter jobbet och helgerna spenderas gärna i soffan, under en filt med tända ljus och någon riktigt mysig film rullande. Jag älskar att ha inneboende, älskar det!

ljus

Men i helgen blir det andra bullar, vi har nämligen blivit inbjudna till min brorsons namngivning. Lilla Melker ska äntligen få sitt namn officiellt. Det blir en ganska stor tillställning skulle jag tro, då både vår och min brors frus släkt är stora. De har använt sig av Annorlunda catering som de även använde sig av på deras bröllop så jag har höga förväntningar. Det börjar vid fyra på lördag sen tror jag festligheterna kommer hålla igång till sent. Ska bli kul att komma ut och göra något sånt här! Jag och Clara har gått ihop och köpt en jättefin bil till Melker, en sån här! Hoppas det uppskattas, han är ju lite för liten för att leka med den nu, men han växer ju så det knakar så snart .. ♥︎

Leave a Reply

