Mysdag med mina bästa!

Hej mina raringar!

Hur har ni det i Augustivärmen? Jag har det riktigt bra, nästan för bra för att vara sant faktiskt. Clara bor fortfarande hemma hos mig, och är inte ens nära en flytt vad jag har märkt. *håller tummarna för att hon stanna för alltid* I går visade det sig att jag, Clara, Stephanie och Jenny var lediga allihop så då bestämde vi oss för att det skulle bli en sån där riktig tjejdag. Vi började med brunch på en uteservering, efter det gick vi och shoppade lite. Jag hittade två jättefina kjolar på indiska som jag kan lova kommer gå varma nu ett tag framöver. Se så fina de är:kjol

indiska2

 

 

 

 

 

 

Älskar kjolar som är knälånga till den här årstiden, och en svart bas med en färgglad topp gör vilken tillställning som helst perfekt! Efter vår shoppingtur gick vi allihop och fixade naglarna, gjorde oss lite sommarfina, liksom. Sen slutade det med att vi hamnade på en uteservering i stan med några drinkar som sen resulterade i middag. En helt perfekt ledig dag, helt enkelt!

5 thoughts on “Mysdag med mina bästa!

Leave a Reply

