Weekend-trip!

Hej raringar!

Hur mår ni? Vad gör ni?

Minns ni när jag berättade om en kund som skulle överraska sin man med en upplevelse? Jag blev ju så himla avundsjuk och ville också åka på en upplevelse. Eller ha någon att överraska! Så nu när jag har fått mig en inneboende, som jag väl ändå får lov att kalla min partner, i alla fall min partner in crime, så att säga, tycker jag att jag har en att överraska! Och om jag överraskade henne! Haha, i helgen åker vi till Göteborg för en weekend, allt är bokat och betalt och vi ska till och med på kryssning på Göta Kanal. Så himla kul kommer det bli! Göteborg har ju alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, jag kommer utan tvekan att bo där någon gång i mitt liv. Just nu älskar jag ju klart Stockholm, men Göteborg håller i en stadig andra plats! Och nu ska jag få uppleva den med Clara! Åh, vad kul vi ska ha det!! ♥︎

gbgUtöver helgens planer så rullar mest vardagen på, precis som vanligt. Clara bor fortfarande med mig och kommer nog stanna! Så länge det funkar så finns det egentligen ingen anledning att flytta. Det känns som om många tycker att man riskerar att skada vänskapen om man bor tillsammans, men ärligt talat så tycker jag verkligen att vi bara kommer varandra närmare. I kväll ska Clara stå för middagen, jag tror hon skulle laga någon pasta med räkor. Det längtar jag tills, hon är en fena i köket, hon! Hörs, vänner!

Leave a Reply

