Roliga planer till helgen

En kort men intensiv löptur är precis avklarad, jag har duschat och lagat en snabb thaigryta till middag. Nu är jag helt slut tycker jag och ska bara lägga fötterna på vardagsrumsbordet och kolla en bra serie. Det är så många som pratar om Desperate Housewifes så jag funderar på att ge det ett försök. Alltid spännande att kolla första avsnittet på en serie, då märker man om man fastnar eller inte.

I helgen har jag roliga planer 🙂 Jag och en kompis ska gå på restaurang på lördag. En jättemysig tapasrestaurang som brukar ha såå god mat. Vi kommer säkert njuta av lite gott rödvin dessutom. Vi får se om det blir utgång efter det eller om vi ska ägna kvällen åt att ta det lugnt. Beror på hur vi känner efter maten. I vilket fall ska det bli så mysigt. Ella är världens goaste vän och har alltid massa roliga skämt på lager. Dessutom går man ju inte på restaurang särskilt ofta så därför ser jag fram emot maten 🙂

Är den bra, eller vad säger ni?
Är den bra, eller vad säger ni?

 

Leave a Reply

