Shoppingsugen!

Jag har varit så sugen på att shoppa på sistone! Det bara pirrar i magen när jag tänker på det, haha! Men så har jag inte haft tid riktigt. Jag har ju mina goa kunder som går först. Men snart en dag här framöver ska jag verkligen gå ut och shoppa! Jag ska definitivt kika in på Vero Moda, jag tycker ofta att de har mycket snyggt. Jag tenderar att komma därifrån med mycket kläder och en tom plånbok!! Haha!

Här är min lista på vad jag vill/behöver (mest vill) shoppa just nu:

1. Nya vanliga tights

2. En snygg kavaj, som är figursydd

3. En snygg, lös kjol. Ingen pennkjol utan någon skojig med lite sväng i. Gärna i en rolig färg. Typ som kjolen på bilden från indiska 🙂

4. En fin blus av något slag, gärna peach-färgad

 

1000001765075

 

Leave a Reply

