Jag är så duktig!

Hej på er! Jag har precis kommit hem efter en löprunda. Tjiho, vad duktig jag är! Jag har redan sprungit fyra gånger nu i mars. Vad har hänt med mig? 😉 Jag undrar vad jag ska ha för strategi för att hålla fast vid detta. Det är ju strålande att jag kommer ut och igång. Men ikväll är jag väldigt sugen på choklad och jag har en Marabou chokladkaka här hemma. Är löpningen helt förgäves om jag äter lite choklad? Det borde det ju inte vara. Choklad har ju inget med kondition att göra 😉 Men andra ord har jag besvarat min egen fråga, det är okej att äta choklad idag! Haha!

Jag tror dessutom att jag ska slå igång en bra serie. Hm, vet inte vilken dock. Ni vet hur man är på olika humör ibland? Ibland vill man kolla på skräckserier och ibland vill man bara se något lugnt. Jag är nog mest inne på lugnt just nu. Jag har missat några avsnitt av Sveriges Mästerkock. De kanske jag skulle se ikapp. Det är ju verkligen en lugn serie! 😉

Mmmmm...
Mmmmm…
Leave a Reply

