Våren på intågande

Då är vi redan inne i mitten på mars månad. Vad händer? Det går så vansinnigt fort. Dagarna och veckorna och månaderna rusar förbi.

Jag hoppas på en varm och solig vår. För två år sedan fick vi ju njuta av ett fantastiskt marsväder med upp mot 30 grader. Herregud, jag satt i bikini hela tiden utomhus. Så fantastiskt skönt.

Igår eftermiddag var jag, tro det eller ej, ute och sprang en löprunda. Det kändes ovanligt i benen vill jag lova. Men oj vilken skön känsla efteråt. Blev alldeles avslappnad och trött på ett skönt sätt.

Nu har jag kyckling i ugn på g och jag ska ta det lugnt resten av kvällen. Ingen löprunda ikväll, man ska nog inte gå ut för hårt 😉

Kyckling är nog min favoritmat!
Kyckling är nog min favoritmat!

 

Leave a Reply

