Pappas födelsedag

Hej bloggen!

Idag fyller min pappa år. Jag har precis kommit hem från födelsedagsfirande hemma hos mamma och pappa. Hela 58 år fyller han! Fast det får man inte säga högt. Han vill helst inte erkänna det. Han säger att han känner sig som 21 och att det är känslan som har betydelse! Ja, så kanske det är 😉 Haha!

Vi åt i alla fall väldigt god prinsesstårta (både min och pappas favorit) och vi sjöng även en hurrasång. Jag hade köpt fiskeutrustning från fiskebutiken Happyangler vilket han blev väldigt glad för! Jag har ju berättat att pappa gillar jakt, men han gillar också fiske! Han är en aktiv pappa 🙂 Så det kändes kul att han blev så glad och han skulle testa sina, bland annat, nya krokar så fort han kan. Roligt när man köper en present och någon blir glad 🙂

Efter prinsesstårtan frossade vi lite till i kakor och kaffe. Härligt med födelsedagar! 😉 Haha! Det var lite annat folk från släkten där också så det var roligt. Mina kusiner var där, det var roligt att träffa dom, vi ses inte så ofta annars 🙂

Älskar prinsesstårta!
Älskar prinsesstårta!
One thought on “Pappas födelsedag

Leave a Reply

