Bara en vecka kvar till löning…

Jag svälter inte, det behöver ni inte oroa er för… Jag har framförhållning och planerar min ekonomi. Gör inte alla det? Älskar tips på billiga matlådor, då kan jag ju spendera pengar på annat som jag tycker är viktigare. Till exempel smink och kläder.

matilåda

Åh, jag bara måste berätta vad som hände häromdagen! En kund som jag la makeup på sa till mig att hon skulle överraska sin man med ett presentkort på go kart för två i vår då de varit gifta i 20 år den 30 mars. Hennes man vet ännu inget om det men hon har planerat en eftermiddag med go-kart och alla som var med på bröllopet är bjudna även dem. På kvällen ska de äta gott på restaurang. Jag tycker att det lät som en helt fantastisk idé. Om jag bara hade en kille, så skulle jag också överraska honom med en massa roliga aktiviteter som detta. Nåja, året har bara börjat, så vem vet?

One thought on “Bara en vecka kvar till löning…

Leave a Reply

