En månad kvar till Valentine’s Day

Hade ni  koll på det? Att det idag är en månad kvar till Alla Hjärtans Dag? Nej, tänkte väl det… Nu så här mitt i månaden med tom plånbok och allt är det inte det första man tänker på.

Men det gör jag serru…. Jag är fullbokad redan nu till Alla Hjärtans Dag för att fixa makeup till alla som ska ut med sina partners och fira dagen tillsammans. Jag tycker att det är så mysigt med alla som vill fira för att de vill, inte för att de måste. Jag kan mycket väl tänka mig att ha en mysig hemmakväll med god mat och en eller flera bra filmer tillsammans med min kille – när han nu kommer.

Från mig till dig som läser detta, en riktigt hjärtlig hälsning.

hjärtan

Leave a Reply

