Gott Nytt Härligt År!

Julafton gick i lugnets tecken. Jag var ju hos mina föräldrar med mina syskon. Vi åt mammas goda mat och på kvällen, efter desserten (Ris à la Malta) så var det lite julklappsutdelning. Jag fick kläder och smycken som jag ska ha ikväll på nyårspartyt!

Och appropå ikväll så funderade jag på om jag istället för att ge nyårslöften som att sluta med någon dålig ovana (typ sluta röka, dricka för mycket vin.., äta godis, snabbmat, med mera) ska göra en sammanfattning om året som gått med plus och minus.

På plussidan kommer såklart att jag börjat med den här bloggen, fick jobbet på Kick’s och att jag genom jobbet träffar så himla många människor.

Minussidan vill jag ju hålla till ett minimum men en sak jag ska försöka jobba på är att inte vara så arg alltid… Hm… 🙂 Får se hur det går.

Den här ska jag ha som mall:

YearEndReflections

 

Nu ska jag göra mig iordning för festen ikväll med polarna! Som jag ska fira in det nya året (efter att jag gjort min reflektion över året – gör det gärna ni också!)

Gott Nytt År!!!

Leave a Reply

