Alla fyller år i december…

december

Den där Coca Cola Life som jag pratade om att jag skulle prova förra veckan. Minns ni det? Den smakade inte alls gott kan jag säga. Alldeles för söt och för konstig smak, så den blir det inte att jag köper igen. Nu har jag provat i alla fall – och mycket mer än så kan man inte göra….

Och så har jag inte mindre än tre vänner som fyller år i december. Gissa om plånboken är liten just nu? Men, jag ska baka och göra egna presenter till dem. Eller ge bort egenhändigtgjorda presentkort som de inte får lösa ut förrän nästa år. Jag tänker såklart på biobesök eller en fika på stan, som jag kommer att stå för.

Så det ska jag roa mig med ikväll. Göra mina egna presentkort till födelsedagsbarnen som de inte kan byta in mot pengar, eller ens försöka att få med mig ut på ett biobesök eller Caffe Latte fika på stan innan februari nästa år.

Leave a Reply

