3 dagars ledigt!

Den här lördagskvällen har jag längtat efter sedan förra söndagens ångest. Jag har nämligen 3 dagar ledigt. Och vet ni hur jag ska spendera dem? Jo jag ska göra inte ett jävla skit faktiskt. Det är precis så jag ska spendera dem. Jag ska eventuellt kolla lite julklappar, men det ska jag göra på internet så jag ska ligga på soffan eller i sängen i hela 3 lediga dagar. Jag ska må som en kung ska jag göra. Okej, jag kanske går till affären men bara för att köpa pizza eller godis. lite cola. Jag har fortfarande inte smakat nya Cola Life så tänkte köpa den efter jobbet idag. Någon av er som smakat den?

life

One thought on “3 dagars ledigt!

Leave a Reply

