Snygg fläta

Så snygg frisyr jag hittade på nätet! Helt galet snygg och jag önskar att jag hade lika långt hår som tjejen på bilden. Eller vad säger jag? Det finns ju såklart löshår! Titta och njut!

fläta

 

Och så en annan sak. En mycket nära vän till mig ska flytta. Till Uppsala av alla ställen. Eller det är kanske inte så konstigt. Hennes sambo har fått ett bra jobb där så de har redan kontaktat HusmanHagberg Uppsala för att se hur läget är med radhus eller en schysst lägenhet, lite utanför stan.

Medan sambon jobbar ska min kompis plugga på universitetet där. Tyvärr minns jag inte riktigt vad det var för kurs/program. Får forska lite mer i det.

Oavsett vilket så har jag ju nu en ny stad att besöka och lära känna framöver! Det ska bli roligt. Men nu är det ju inte aktuellt förrän nästa år som de flyttar, så vi har gott om tid att fixa och trixa med packning och sånt.

Det var allt för mig för idag!

 

One thought on “Snygg fläta

Leave a Reply

