Hej världen!

Ja, nu har alltså även jag fallit för detta internetfenomen som kallas för bloggande. Jag har aldrig bloggat förut, utan är helt ny på detta så det kommer bli extra spännande tycker jag. Känner mig som värsta nybörjaren, hade bl.a. svårt med att förstå hur man lägger upp en bild till en början men nu börjar jag förstå hur denna sida fungerar 🙂

Tänkte inte skriva något jättelångt inlägg som första inlägg, utan ni får helt enkelt börja följa mig för att lära känna mig! Vill dock ta och visa er denna snygga jacka som jag precis beställde från Nelly! Tycker den är så himla läcker och den passar verkligen perfekt till min vinterlook. Vad har ni för jacka denna vinter?

480805-6127_1

Leave a Reply

